Mój pierwszy wpis.

Jako, że program na którym umieszczałam zdjęcia by podzielić się nimi z innymi zakończył swą działalność, postanowiłam umieszczać je tutaj w tej formie , to będzie małe wezwanie dla mnie ale tym samym będzie to łatwe oglądanie zdjęć przez moich Bliskich, Znajomych i przypadkowych Gości.

03.04.

Mój pierwszy dzień wypoczynku zaczyna się od lotu samolotem z Toronto na półwysep Varadero na wyspie Kuba, przelatywaliśmy tuż nad Florydą gdzie znajduje się platforma startu rakiet na Księżyc. Sam kapitan samolotu zapowiedział przez mikrofon po to by pasażerowie mogli spojrzeć przez okna.

Wybrałam się sama w podróż na ciepłą wyspę, bez obaw, otwarta na przygodę, i było wspaniale. Już na lotnisku poznałam młodą parę Kanadyjczyka i Białorusinkę z którymi znalazłam się w tym samym kurorcie i mieszkaliśmy w tym samym budynku.

IMG_4714

Widok z okna na ocean:

 

Lotnisko na Kubie i pierwsze widoki:

 

