Stary Rynek dziś cieszył się słońcem. Odczuwało się pewną inność, bo było otwartych wiele okien i dało się odczuć. Wiosenny nastrój zapanował, choć to dopiero pierwszy dzień marca.

collage_poznan_fotor

Rynek bardzo spokojny, jak na wczesną porę dnia kiedy tam się znalazłam. Byli pospiesznie idący ludzie, skosem, zza rogu, na skróty, przez Rynek.

A ja w powolnym kroku spoglądałam kolejny raz na kamieniczki, które w porankowym słońcu wyglądają zupełnie inaczej niż w południe czy innej porze. Starganiarze i tak wyczekiwali na turystów.

 

św.Jan Nepomucen dziś wyglądał urokliwie w promieniach porannego słońca

wieża świeciła dziś zegarem

gołąbek stąpał twardo po ziemi

img_0731_fotor

kawa w słońcu wyglądała zapraszająca, chciałam wypić ją z tobą, pozostało mi wysłanie sms zdjęcia by wyobraźnia poszukała aromatu, i…

img_0757_fotor

