All Saints Serbian Orthodox Church, Mississauga, Canada

Przyszedł czas, że zmieniłam miejsce zamieszkania, ale nie miasto, ono jest ogromne i jest tam dużo miejsca dla każdego. Wracając z pracy wypatrzyłam ten kościół, jest po lewej stronie kiedy wracam do domu i to co mnie zaintrygowało od razu, to brak widocznego wjazdu na teren tego kościoła. Poszukałam na mapie i zobaczyłam jakim zygzakiem tam muszę dojechać.

tu więcej informacji:

Tak wyglądał w śnieżny dzień.

IMG_2402_Fotor

Innego dnia wybrałam się tam po pracy, i okazało się na tyle za późno, bo kościół już był zamknięty. Wieczorową porą też wyglądał ładnie dzięki zewnętrznemu podświetleniu.

Nie dałam za wygraną, w następnym razem zatrzymałam się od razu po pracy, i się udało. Byłam zaskoczona tym co spotkało mnie na wejściu, typowy kiosk z informacjami dla turystów a w środku pan, spragniony odwiedzających.

Oświecił dla mnie kościół, obejrzałam niesamowitą ilość kolorów, co akurat nie kojarzy mi się z przeciętnym kościołem, ten, tętnił witalnością. Z serdecznością porozmawiałam z panem i umówiłam się, na kolejne spotkanie, do którego jednak nie doszło, bo życie tak pobiegło do przodu, że już nie mieszkam w tamtej okolicy. Pozostały jednak wspomnienia i zdjęcia, które zawsze przypomną tamte chwile.

muzyka….

