Czytając uczę się nowego, czytając wiersze uczulam swoją wrażliowść. Wiersz, który dawno powinnam sama napisać, a tu znajduję kogoś, kto czując podobnie pisze dosłownie dla mnie. Myślę, że wtedy wiersze nabierają znaczenia kiedy czujemy je wyraźniej.

chata.2_Fotor

wiersz Chata Małgorzaty

sama sobie chcę być jedyna
a przecież daję ci siebie kawałek
rozdawać się nie mam zamiaru
ale jak to? nie dać siebie wcale?

być tylko dla siebie to nie egoizm
ale do samozagłady prosta droga
nie musisz kochać by się sobą podzielić
i znaleźć się nawet w szeregach wroga

nie czekam na wdzięczność i zrozumienie
od dawna wiem że im więcej dajesz
tym bardziej ludzie cię nie docenią
dla ciebie wielkie dla innych wszystko za małe

z pogodą ducha ślub wezmę dzisiaj
nie dam się sprowokować żadnej przykrości
uśmiechnę się obojętna na plotkę
czyjaś nieobecność nie będzie mnie złościć

do towarzystwa swojego dobiorę
istoty z mojej fantazji stworzone
one dość chętnie u mnie przesiadują
zawsze gdy dni mam zachmurzone
copyright Chata Małgorzaty-17.03.2017

