Spacerowałam po dużym sklepie szukając nowego zlewu do kuchni. Wypatrzyłam sobie w internecie ale w sklepie go nie mogłam zobaczyć. Nie byłam pocieszona tym. No dobrze, poszłam popatrzeć na stół, który mam już upatrzony od jakiegoś czasu, i nagle kiedy pojechałam bo byłam zdecydowana na kupno, zatrzymało mnie w środku tak mocno, że się zdenerwowałam, chcę duży stół ale nie chcę przytłaczającego pomieszczenie, w którym będzie stał.

There was colorful island of flowers. I stopped in my sadness to make my soul happier . The tears went away, the eye start smiling because of the view who catch my attention. Going back home I was good.

And the song. All my, she sang how great love could be. The sing of missing is the one we should looking for, show us how important person next to as is. Love the song.

 

Dokładnie w momencie tego niezdecydowania dostaję krótkiego smsa, dwa słowa, które mną potrząsnęły.  To była dobra wiadomość od She, aczkolwiek to było szczęście w nieszczęściu, i tak popłynęły mi krokodyle łzy, że coś niekochanego i niechcianego się skończyło dla niej. Cieszyłam się w sercu, musiałam wyjść natychmiast ze sklepu bo od środka emocje mnie rozsadzały. Łzy płynęły jak szalone, targało mnie wewnątrz, niepowodzenie w zakupach i prawie dobra wiadomość w dwóch słowach, nie chciałam taka wracać do domu, po drodze, w małej miejscowości zjechałam na parking i poszłam nieznaną mi ścieżką, którą trafiam na wyspę kwiatów, które porywają mnie swoimi kolorami.

To tu pojawił się tulipan, który mnie zachwycił całkowicie tej wiosny, żaden inny, tylko ten, najbardziej jak tylko może. Ma bardzo adekwatną nazwę co do swego wyglądu Texas Flame.

IMG_4601_Fotor

 

Na wyspie były nie tylko tulipany, ale to im poświęciłam dziś swój zachwyt. Przyroda potrafi być wdzięczna, wystarczy tylko spojrzeć na nią z delikatnością a odda nam to co najpiękniejsze. Moje emocje łagodniały wraz z kolorami kwiatów.

.

 

IMG_4581_Fotor

tulipan Triumph ‘Gavota’

 

Mariah marzy o tej samej bliskości:

 

