20170530_202302

Był słoneczny a potem burzowy moment, co sprawiło  dużą klarowność powietrza, którym teraz się delektuję podczas wieczornego spaceru. To co sprawia niebo nie należy do spektakularnych widoków acz kolwiek  kołysze do snu, stąd to kołyskowe uchwycenie kolorów wieczoru.

After a stormy half day, then again sunshine, caused a turbulence on the sky. I went for a walk and I’ve got a bonus as  a spectacular sunset.

 

20170529_210501-1

Było już po 21:00 kiedy wracałam zmęczona do domu. Jednak to jak zmieniało się  niebo wyrywało  mnie w ciekawość. W którymś momencie zobaczyłam auto zatrzymane na poboczu … dla słońca, tak podejrzewam. Wtedy to sama postanowiłam włączyć telefon i zrobić zdjęcie, uchwycić przecież moment tylko tak mogę, no i jest, zachód kończącego się maja.

I was tired coming back home but I had an interesting view from the window.

 

20170512_202651

Zachód słońca w majowy czas. Co prawda auto wjechało mi w słońce ale przekwitły mlecz pozostawił swój urok. Przy takim słońcu i chłodna myśl się ogrzewa ….

20170521_112948

Jestem zakochana w mojej okolicy. Z jednej strony mogę bywać w dużym mieście a z drugiej w małym miasteczku. Tu wolę być bardziej, stąd mam blisko do takich przestrzeni, na których to mogę głębiej napełnić moje płuca.  Taki czas, takie miejsce.

I lived in a tiny town, then in a huge city, now in a big town, but what I like the most is always outside the city, as you can seen in this photo.

 

IMG_4281_Fotor

Nie myślałam, że to takie łatwe. Wsadziłam pestkę do doniczki i już w majowy czas weseli moje oko 30 cm nowej roślinko, avocado. Tak się nazywa!

For the first time in my life I planted an avocado seed in a pot. Look at the result I have.

 

20170512_154048

12 maja i wiośnie wstyd powinno być , dopiero dziś jest zadowalająca temperatura.  Ludzie w mieście Poznań szaleją, nie dość, że  zdejmują kurtki ale idą dalej i odsłaniają ramiona. Ja podczas jazdy autem otworzyłam okna ale zbyt długo się nie dało, bo wiatr wciąż chłodny owiewał rozgrzane ciało.

The temperature matter, 22 C at  May 12th is impressive.

 

20170420_065911

W zwykły poranek szykowałam śniadanie. Wystarczyła chwila i poranek stał się niezwykłym.

Because of this bread I did have a lovely breakfast. 

 

20170505_215118

Teatr Wielki w Poznaniu, Nabucco Verdiego. Wspaniały wieczór.

Grand Theater, great evening in Poznan, great Verdi’s Nabucco.

