Raduszyn 4 62-095 Murowana Goślina

.

North of Poznan (Poland) is unic for me, for a beauty I meet there. 

Poznaję okolicę, i tym sposobem wypatrzyłam stadninę koni, a dokładniej szkołę jazdy konnej, widok zawsze mnie ciekawiący. Jest we mnie zasiane marzenie, móc dosiąść konia i lekkim kłusem złapać wiatr we włosy. Piosenka ” Dzikie konie” śpiewana przez Nataszę Bedingfield przychodzi mi teraz na myśl, kiedy to słuchając piosenki tak właśnie się czuję. 

I have a dream, to have a chance to ride horseback trot and catch the wind in my hair. There is a song in my mind now, when you listening to the song, think … that’s how I feel.

Dobrze, te konie nie są dzikie, ale ta dzikość koni właśnie mnie chłonie i pociąga w nich.

.

.

Koń, to zwierzę, ale z nim i ważne jest otoczenie, potrzebne jest słońce i wiatr, i miłość.

AgneS©Foto
moje sasanki

.

piosenka z polskim tłumaczeniem, tu:

video jest tak piękne, że chyba zrozumiesz potrzebę wiatru w moich włosach…

