Drugi dzień, piątek, miałam małe zapoznanie się z okolicą Boreti, które… jest częścią miejscowości Budva w Czarnogórze. Trudno nazwać dzielnicą, to bardziej naturalny i wiejski klimat na górzystym terenie. Ludności w 2003 roku było 231 osób a dziś? pewnie niewiele więcej.

 

Plaża w ciągu dnia jest bardzo aktywna o poranku jednak uśpiona.

Na każdym wyjeździe przyglądam się naturze, każdy kraj ma coś nowego. Tym razem wypatrzyłam duże kwiaty na drzewie. Pytałam dwóch przewodników i mieli kłopoty z dokładnym określeniem. Roślina przybyła z Indii na tereny Bałkańskie, bo trudno powiedzieć, że do Czarnogóry, skoro ją widziałam w Albanii czy Macedonii. Piękne drzewo różnie nazywane, indyjską magnolią, magnolia bark czyli magnolia kora, Magnolia virginiana.

IMG_5325_Fotor

alkohol czekał samotnie przy stole…

wychodząc do miasta …

IMG_8128_Fotor

Koniec dnia ze słońcem zawsze pozostawia mnie ogrzaną na sen.

z nutą muzyki:

